Úterý, 22 září, 2020
  • Finance

Vybíráme pro vás

V Tišnově vzniká nový výrobní závod společnosti EVVA

Společnost EVVA, výrobce mechanických a elektronických přístupových systémů, spustila výstavbu nového výrobního závodu v Tišnově okres Brno –...

Tipy, které vám pomohou se v létě opravdu ochladit

Letní měsíce jsou specifické v tom, že všichni trávíme většinu času hledáním způsobu, jak se udržet v pohodlí a...

Jak na nízkoenergetické bydlení

Hlavně postavit dům, který by ztrácel co nejméně energie. To je vždy úkol společnosti ORCAN GROUP s.r.o.,...

 

Abyste se zviditelnili na internetu, je třeba kombinovat různé marketingové nástroje. Velmi oblíbeným pro své četné výhody je PPC reklama. Máte ji nastavenou, nebo teprve hledáte více informací, popřípadě někoho, kdo by vám s ní pomohl? 

Základní informace o PPC reklamě

Než si začneme popisovat výhody tohoto způsobu propagace, vysvětleme si, co vlastně „PPC“ znamená. Jedná se o zkratku z anglického termínu „pay-per-clik“ (přeloženo „platba za proklik“). Krom ní existuje platba za zobrazení. Z toho vyplývá, že první uvedený způsob je pro vás výhodnější. Platíte pouze za ty uživatele, kteří skutečně přijdou na váš web. Samozřejmě jestli dojde ke konverzi (dotyčný provede to, co od něj očekáváte), záleží už na dalších faktorech.
PPC reklamy se nastavují v PPC systémech. U nás jsou nejvyužívanějšími Google Adwords či Seznam Sklik a široké možnosti vám nabízí Facebook.
Z výhod si uveďme efektivnost (jak vyplývá z výše uvedeného) a flexibilitu. Kampaně pay-per-click snadno spustíte, ale také vypnete, nebo změníte, zjistíte-li, že už některá nefunguje dle vašich představ. Jistě rovněž oceníte snadnou měřitelnost. Budete mít dokonalý přehled o vynaložené investici a její návratnosti. Tomu budete moci přizpůsobit vaše další marketingové aktivity. 

Jak na úspěšnou PPC reklamu

PPC systémy jsou nastavené tak, abyste reklamu snadno spustili. Není to obtížné. Aby však měla větší efekt, je důležité mít dobré znalosti této problematiky, zkušenosti a umět si „pohrát“ s klíčovými slovy. Je to náročná disciplína, kterou je lepší svěřit odborníkovi, zvlášť když nejste ochotni, případně schopni, věnovat jí hodně času. 
Chcete-li někoho s opravdu bohatými zkušenostmi a mnoha dalšími výhodami, oslovte firmu PPC Profits. Pracuje především pro menší a střední firmy, ale zkušenost má rovněž s vedením kampaní pro velké společnosti. 
Buďte “viditelnějšími” a úspěšnějšími na internetu.

- Advertisement -
- Advertisement -

Redakce doporučuje

V Tišnově vzniká nový výrobní závod společnosti EVVA

Společnost EVVA, výrobce mechanických a elektronických přístupových systémů, spustila výstavbu nového výrobního závodu v Tišnově okres Brno –...
- Komerční sdělení -

Tipy, které vám pomohou se v létě opravdu ochladit

Letní měsíce jsou specifické v tom, že všichni trávíme většinu času hledáním způsobu, jak se udržet v pohodlí a pokud možno se vyhnout nesnesitelnému...

Jak na nízkoenergetické bydlení

Hlavně postavit dům, který by ztrácel co nejméně energie. To je vždy úkol společnosti ORCAN GROUP s.r.o., která se zabývá stavbou nízkoenergetických...

Zlatá americká nebankovní cesta

Americká hypotéka je často vyhledávaný výraz. Zejména kvůli svým přednostem. Jednou ze základních předností je fakt, že peníze u tohoto úvěru můžete...

Proč by se bál podnikatel registrů?

Pod názvem hypotéka bez registru http://www.fahd.cz/hypoteka-bez-registru/ , stejně tak jako je tomu například v případě americké hypotéky bez dokládání příjmů,...

More Articles Like This

- Komerční sdělení -