Využívejte chytře PPC reklamu

0
1824

 

Abyste se zviditelnili na internetu, je třeba kombinovat různé marketingové nástroje. Velmi oblíbeným pro své četné výhody je PPC reklama. Máte ji nastavenou, nebo teprve hledáte více informací, popřípadě někoho, kdo by vám s ní pomohl? 

Základní informace o PPC reklamě

Než si začneme popisovat výhody tohoto způsobu propagace, vysvětleme si, co vlastně „PPC“ znamená. Jedná se o zkratku z anglického termínu „pay-per-clik“ (přeloženo „platba za proklik“). Krom ní existuje platba za zobrazení. Z toho vyplývá, že první uvedený způsob je pro vás výhodnější. Platíte pouze za ty uživatele, kteří skutečně přijdou na váš web. Samozřejmě jestli dojde ke konverzi (dotyčný provede to, co od něj očekáváte), záleží už na dalších faktorech.
PPC reklamy se nastavují v PPC systémech. U nás jsou nejvyužívanějšími Google Adwords či Seznam Sklik a široké možnosti vám nabízí Facebook.
Z výhod si uveďme efektivnost (jak vyplývá z výše uvedeného) a flexibilitu. Kampaně pay-per-click snadno spustíte, ale také vypnete, nebo změníte, zjistíte-li, že už některá nefunguje dle vašich představ. Jistě rovněž oceníte snadnou měřitelnost. Budete mít dokonalý přehled o vynaložené investici a její návratnosti. Tomu budete moci přizpůsobit vaše další marketingové aktivity. 

Jak na úspěšnou PPC reklamu

PPC systémy jsou nastavené tak, abyste reklamu snadno spustili. Není to obtížné. Aby však měla větší efekt, je důležité mít dobré znalosti této problematiky, zkušenosti a umět si „pohrát“ s klíčovými slovy. Je to náročná disciplína, kterou je lepší svěřit odborníkovi, zvlášť když nejste ochotni, případně schopni, věnovat jí hodně času. 
Chcete-li někoho s opravdu bohatými zkušenostmi a mnoha dalšími výhodami, oslovte firmu PPC Profits. Pracuje především pro menší a střední firmy, ale zkušenost má rovněž s vedením kampaní pro velké společnosti. 
Buďte „viditelnějšími“ a úspěšnějšími na internetu.

- Reklama -