Pondělí, 26 října, 2020
  • Ženy

Vybíráme pro vás

Malá půjčka pomůže, když přijdou nečekané výdaje

Překvapila vás složenka, která dorazila v nepravý čas? S krátkodobým úvěrem ji vyřešíte za pár minut!

Proč si pořídit multimetr a jaké typy jsou k dispozici

Při vytváření vlastních řešení a domácích projektů, které zahrnují implementaci elektroniky, je potřeba zajistit správné parametry a...

Výroba plastů aneb jak vzniká jeden z nejpopulárnějších dnešních materiálů

Plasty jsou výtvorem lidské vědy a lidského bádání. V přírodě se nikde nevyskytují, což samozřejmě přináší řadu problémů...

Společnost MAKRO Cash & Carry ČR se spojila se svými obchodními partnery
a zahajuje iniciativu na oživení českých podniků, které přišly o část svých příjmů v důsledku vládních nařízení v době koronavirové krize. Připravila pro ně startovací balíčky plné slev a výhod. Kampaň Probuďme ekonomiku zároveň na sociálních sítích vyzývá veřejnost k návštěvě oblíbených podniků.

Influenceři prostřednictvím svých kanálů 1. června odstartovali výzvu pro veřejnost, do které se může zapojit kdokoliv, kdo se chce podílet na znovunastartování svých oblíbených podniků, jako jsou kavárny, restaurace či kadeřnické a kosmetické salóny. Sdílením fotografie či videa s označením navštíveného podniku a hashtagem #probudmeekonomiku mají lidé možnost pro svůj oblíbený podnik vyhrát nákup v MAKRO či produkty partnerů, a tím tak ukázat, že jim na lokálních podnicích záleží. Lidé prožijí hezké chvíle, během kterých pomohou znovuotevřeným místům, která by bez jejich podpory zanikla. 

„Mnoho podniků momentálně bojuje o přežití, proto je v tuto chvíli velmi důležité podniknout kroky, které jim pomohou překonat toto těžké období. Společně s našimi obchodními partnery jsme proto připravili kampaň, jejíž cílem je podpořit a ulehčit provoz znovuotevřených podniků a tím tak probudit českou ekonomiku. Podnikatelům nabízíme startovací balíčky s výhodnými akcemi na produkty našich partnerů. Zároveň chceme, aby se do pomoci zapojila i široká veřejnost, proto startujeme výzvu na sociálních sítích, která podporuje návrat zákazníků,“ komentuje Romana Nýdrle, manažerka komunikace MAKRO.

V aplikaci MOJE MAKRO velkoobchod pro své zákazníky připravil limitovaný počet startovacích balíčků, které jim ulehčí návrat do běžného provozu. Věrnostní balíčky partnerů obsahují výhody a slevy na produkty, které podpoří podnikatele na cestě za opětovným nastartováním podnikání. Veškeré informace o iniciativě jsou dostupné na www.makro.cz/probudmeekonomiku.

Propagace kampaně probíhá skrze různé komunikační kanály, a to jak prostřednictvím tradičních médií, tak na sociálních sítí za pomocí řady známých tváří a influencerů. Do kampaně se zapojil také ambasador MAKRO ČR Přemek Forejt, který mimo jiné propůjčil svůj hlas propagačnímu spotu. 

METRO, mezinárodní velkoobchodní lídr, se specializuje na prodej potravinářského
a nepotravinářského sortimentu. Zaměřuje se na potřeby hotelů, restaurací a stravovacích zařízení (HoReCa) i nezávislých obchodníků. METRO má po celém světě 16 milionů zákazníků, kteří si mohou vybrat, zda budou zboží nakupovat v jednom z velkoformátových obchodů nebo online. Při objednávce zboží online si mohou své nákupy vyzvednout v obchodě nebo nechat doručit. METRO využívá digitálních řešení, čímž podporuje konkurenceschopnost podnikatelů a přispívá tak ke kulturní rozmanitosti v oblasti pohostinství a maloobchodu. Klíčovým pilířem podnikání společnosti METRO je udržitelnost, kde podle indexu Dow Jones zastupuje pozici evropského lídra.

METRO/MAKRO Cash & Carry je zastoupeno ve 34 zemích a celosvětově zaměstnává více než 100 000 lidí. Ve finančním roce 2018/19 dosáhla společnost METRO obratu 27,1 miliardy EUR. V září 2018 zahájila společnost METRO proces odprodeje potravinového maloobchodního řetězce Real se svými 34 000 zaměstnanci. Více informací naleznete na www.metroag.de

- Advertisement -
- Advertisement -

Redakce doporučuje

Malá půjčka pomůže, když přijdou nečekané výdaje

Překvapila vás složenka, která dorazila v nepravý čas? S krátkodobým úvěrem ji vyřešíte za pár minut!
- Komerční sdělení -

Proč si pořídit multimetr a jaké typy jsou k dispozici

Při vytváření vlastních řešení a domácích projektů, které zahrnují implementaci elektroniky, je potřeba zajistit správné parametry a odpovídající napětí i průtok proudu....

Výroba plastů aneb jak vzniká jeden z nejpopulárnějších dnešních materiálů

Plasty jsou výtvorem lidské vědy a lidského bádání. V přírodě se nikde nevyskytují, což samozřejmě přináší řadu problémů jak s jejich zpracováním, tak s recyklací....

Restaurace TOP Benecko vám nabídne vše, po čem váš mlsný jazýček touží

Letošní léto jsem s manželkou a dětmi chtěl strávit v České republice, a tak jsem na internetu ještě před prázdninami začal hledat vhodné místo,...

V Tišnově vzniká nový výrobní závod společnosti EVVA

Společnost EVVA, výrobce mechanických a elektronických přístupových systémů, spustila výstavbu nového výrobního závodu v Tišnově okres Brno – venkov. Výrobní hala o celkové...

More Articles Like This

- Komerční sdělení -