Pondělí, 10 srpna, 2020
  • Ženy

Vybíráme pro vás

Na co by si měl dát živnostník na stavbě pozor z hlediska BOZP?

Stavebnictví je jedno z nejdůležitějších odvětví českého průmyslu. A je to zároveň jedno z odvětví, které zaměstnává...

Sníží krize kvůli koronaviru ceny nemovitostí?

Je možné, že ceny nemovitosti dosáhly svého vrcholu a nyní kvůli krizi ohledně viru Covid – 19...

Filmové žánre — viete, ktoré sú najobľúbenejšie?

Filmový priemysel produkuje každý rok množstvo filmov v rôznych žánrov. Niektoré z nich sa už tradične tešia veľkej obľube....

Každý podnikatel ví, na čem stojí úspěšný business – samozřejmě na fungující reklamě. Proto byste tu vaši měli svěřit do rukou odborníkům na výrobu reklamy, kteří ví, jak vám pomoci k vyšším výdělkům, a jak se dostat do povědomí široké veřejnosti, která je plná potencionálních klientů. Tak se o ně „poperte“ s konkurencí, která číhá na každém rohu – vzhůru do boje!

Jaké jsou základní typy reklamy?

1.Informační reklama

Tento typ výroby reklamy – jak už je jasné z názvu – informuje potencionálního zákazníka, co nabízíte – jaké služby či zboží si u vás mohou koupit – a tím jednoduše vyvolává u spotřebitelů zájem. Jsou to například reklamní bannery, které na vás vyskakují na různých internetových stránkách a informují nenásilnou formou.

2.Přesvědčovací reklama

Jedná se o typ reklamy, která je určena již pro klienty, kteří o vaší službě vědí – má za cíl prohloubit a rozšířit poptávku. Je nejčastěji využívána ve fázi růstu zájmu o produkt. Jedná se například o PPC reklamu.

3.Připomínací reklama

Nenechte své klienty, aby na vás postupem času zapomněli. Jedná se o takzvaný remarketing, což je prakticky oslovení takového druhu internetových uživatelů, kteří nedokončili nějakou akci. Například vložili zboží do košíku, ale objednávku již nedokončili.

Nejoblíbenější forma reklamy? Reklamní předměty!

V reklamních předmětech se skrývá velká síla – to ví všichni podnikatelé, proto se to všude prakticky „hemží“ reklamními propiskami, bloky či otvíráky. Buďte ale kreativnější a vy si nechte vyrobit sofistikovanější předměty, jako jsou například kosmetické taštičky, zrcátka či hřebínky pro ženskou část klientely. Pro „pány tvorstva“ doporučujeme pořídit autopotřeby, klíčenky či sportovní potřeby.

Na reklamě byste rozhodně neměli šetřit – dobrá reklama se vám i několikanásobně vrátí ve formě vyšších zisků – a o to přeci jde!

- Advertisement -
- Advertisement -

Redakce doporučuje

Na co by si měl dát živnostník na stavbě pozor z hlediska BOZP?

Stavebnictví je jedno z nejdůležitějších odvětví českého průmyslu. A je to zároveň jedno z odvětví, které zaměstnává...
- Komerční sdělení -

Sníží krize kvůli koronaviru ceny nemovitostí?

Je možné, že ceny nemovitosti dosáhly svého vrcholu a nyní kvůli krizi ohledně viru Covid – 19 budou jen padat?

Filmové žánre — viete, ktoré sú najobľúbenejšie?

Filmový priemysel produkuje každý rok množstvo filmov v rôznych žánrov. Niektoré z nich sa už tradične tešia veľkej obľube. Ak neviete, ktoré to sú,...

Kedy je potrebné vymeniť turbo

Viete ako rozpoznať, že máte problém s turbom? Varovné signály jeho poruchy sú nenápadné. Ak však budete vedieť, ktoré to sú, ľahko ich...

Unikátní hologramová technologie HYPERVSN v ČR!

Také se vám při sledování vědeckofantastických filmů odehrávajících se v blízké i vzdálené budoucnosti líbily scény, ve kterých hráli hlavní roli pohyblivé...

More Articles Like This

- Komerční sdělení -