4.5 C
Alba Iulia
Úterý, Leden 28, 2020
  • Byznys

Vybíráme pro vás

Z 218 na 181 miliard korun. Objem nových hypoték loni klesl téměř o pětinu

Největší propad za posledních deset let loni zaznamenal česky hypoteční trh. Přestože průměrná hodnota hypoték od začátku roku vyskočila...

David Rusňák i nadále zůstává v čele investiční skupiny DRFG

Investiční skupina DRFG byla založena v roce 2001 Davidem Rusňákem. Ten i po letošní změně akcionářské struktury...

Míříte na konferenci či veletrh? Vezměte si s sebou digitální panely

Každý podnikatel ví, že se musí do určité míry prezentovat na veřejnosti, že musí zaujmout, dostat se...

Každý podnikatel ví, na čem stojí úspěšný business – samozřejmě na fungující reklamě. Proto byste tu vaši měli svěřit do rukou odborníkům na výrobu reklamy, kteří ví, jak vám pomoci k vyšším výdělkům, a jak se dostat do povědomí široké veřejnosti, která je plná potencionálních klientů. Tak se o ně „poperte“ s konkurencí, která číhá na každém rohu – vzhůru do boje!

Jaké jsou základní typy reklamy?

1.Informační reklama

Tento typ výroby reklamy – jak už je jasné z názvu – informuje potencionálního zákazníka, co nabízíte – jaké služby či zboží si u vás mohou koupit – a tím jednoduše vyvolává u spotřebitelů zájem. Jsou to například reklamní bannery, které na vás vyskakují na různých internetových stránkách a informují nenásilnou formou.

2.Přesvědčovací reklama

Jedná se o typ reklamy, která je určena již pro klienty, kteří o vaší službě vědí – má za cíl prohloubit a rozšířit poptávku. Je nejčastěji využívána ve fázi růstu zájmu o produkt. Jedná se například o PPC reklamu.

3.Připomínací reklama

Nenechte své klienty, aby na vás postupem času zapomněli. Jedná se o takzvaný remarketing, což je prakticky oslovení takového druhu internetových uživatelů, kteří nedokončili nějakou akci. Například vložili zboží do košíku, ale objednávku již nedokončili.

Nejoblíbenější forma reklamy? Reklamní předměty!

V reklamních předmětech se skrývá velká síla – to ví všichni podnikatelé, proto se to všude prakticky „hemží“ reklamními propiskami, bloky či otvíráky. Buďte ale kreativnější a vy si nechte vyrobit sofistikovanější předměty, jako jsou například kosmetické taštičky, zrcátka či hřebínky pro ženskou část klientely. Pro „pány tvorstva“ doporučujeme pořídit autopotřeby, klíčenky či sportovní potřeby.

Na reklamě byste rozhodně neměli šetřit – dobrá reklama se vám i několikanásobně vrátí ve formě vyšších zisků – a o to přeci jde!

- Advertisement -
- Advertisement -

Redakce doporučuje

Z 218 na 181 miliard korun. Objem nových hypoték loni klesl téměř o pětinu

Největší propad za posledních deset let loni zaznamenal česky hypoteční trh. Přestože průměrná hodnota hypoték od začátku roku vyskočila...
- Advertisement -

David Rusňák i nadále zůstává v čele investiční skupiny DRFG

Investiční skupina DRFG byla založena v roce 2001 Davidem Rusňákem. Ten i po letošní změně akcionářské struktury zůstává i nadále akcionářem a...

Míříte na konferenci či veletrh? Vezměte si s sebou digitální panely

Každý podnikatel ví, že se musí do určité míry prezentovat na veřejnosti, že musí zaujmout, dostat se lidem pod kůži. Jenže jak...

Jste zaměstnavatelem v oblasti chovu zvířat? I na vás doléhá BOZP

Na bezpečnost práce čili na BOZP zapomíná v dnešní době mnoho lidí. Mnozí si říkají, že kontrola nepřijde, jelikož existuje vícero podniků,...

Vinylové podlahy do kuchyně – komfort i odolnost v jednom

Podlahová krytina má pro obytné i pracovní interiéry zásadní význam a z velké části definuje pocit, který z té či oné místnosti...

More Articles Like This

- Komerční sdělení -