21.1 C
Alba Iulia
Sobota, Říjen 19, 2019
  • Byznys

Vybíráme pro vás

Nebojte se vzlétnout k oblakům

Přivítá vás vůně větru a volnost prostoru co nemá hranice. Takový zážitek si můžete dopřát jen když se vydáte...

Český výrobce hodinek PRIM slaví výročí

Společnost ELTON hodinářská, která je jediným výrobcem českých hodinek, slaví na podzim výročí 70let od otevření podniku...

Co je a není školní úraz?

Bezpečností práce se musí řídit i školy, přes to nejede vlak. Stejně jako podnikatelé mohou dostat za...

Každý podnikatel ví, na čem stojí úspěšný business – samozřejmě na fungující reklamě. Proto byste tu vaši měli svěřit do rukou odborníkům na výrobu reklamy, kteří ví, jak vám pomoci k vyšším výdělkům, a jak se dostat do povědomí široké veřejnosti, která je plná potencionálních klientů. Tak se o ně „poperte“ s konkurencí, která číhá na každém rohu – vzhůru do boje!

Jaké jsou základní typy reklamy?

1.Informační reklama

Tento typ výroby reklamy – jak už je jasné z názvu – informuje potencionálního zákazníka, co nabízíte – jaké služby či zboží si u vás mohou koupit – a tím jednoduše vyvolává u spotřebitelů zájem. Jsou to například reklamní bannery, které na vás vyskakují na různých internetových stránkách a informují nenásilnou formou.

2.Přesvědčovací reklama

Jedná se o typ reklamy, která je určena již pro klienty, kteří o vaší službě vědí – má za cíl prohloubit a rozšířit poptávku. Je nejčastěji využívána ve fázi růstu zájmu o produkt. Jedná se například o PPC reklamu.

3.Připomínací reklama

Nenechte své klienty, aby na vás postupem času zapomněli. Jedná se o takzvaný remarketing, což je prakticky oslovení takového druhu internetových uživatelů, kteří nedokončili nějakou akci. Například vložili zboží do košíku, ale objednávku již nedokončili.

Nejoblíbenější forma reklamy? Reklamní předměty!

V reklamních předmětech se skrývá velká síla – to ví všichni podnikatelé, proto se to všude prakticky „hemží“ reklamními propiskami, bloky či otvíráky. Buďte ale kreativnější a vy si nechte vyrobit sofistikovanější předměty, jako jsou například kosmetické taštičky, zrcátka či hřebínky pro ženskou část klientely. Pro „pány tvorstva“ doporučujeme pořídit autopotřeby, klíčenky či sportovní potřeby.

Na reklamě byste rozhodně neměli šetřit – dobrá reklama se vám i několikanásobně vrátí ve formě vyšších zisků – a o to přeci jde!

- Advertisement -
- Advertisement -

Redakce doporučuje

Nebojte se vzlétnout k oblakům

Přivítá vás vůně větru a volnost prostoru co nemá hranice. Takový zážitek si můžete dopřát jen když se vydáte...
- Advertisement -

Český výrobce hodinek PRIM slaví výročí

Společnost ELTON hodinářská, která je jediným výrobcem českých hodinek, slaví na podzim výročí 70let od otevření podniku v Novém Městě nad Metují, který...

Co je a není školní úraz?

Bezpečností práce se musí řídit i školy, přes to nejede vlak. Stejně jako podnikatelé mohou dostat za nevyřešení svých povinností týkajících se...

Moderní obce spouštějí mobilní aplikace pro komunikaci s občany

Být moderním místem k životu - to je pravděpodobně vize nebo cíl každé obce. Lidé se v současné době stěhují na venkov...

Tenis jako důvod mnoha půjček. Vyjít může na desetitisíce ročně

Mít doma světovou tenisovou jedničku - to je sen mnoha rodičů, kteří své dítě dávají na hodiny tenisu už v raném věku....

More Articles Like This

- Komerční sdělení -