4.6 C
Alba Iulia
Neděle, 5 dubna, 2020
  • Byznys

Vybíráme pro vás

Oprava autoskla – kdy se opravuje, a kdy už je nutná výměna?

Nepříjemné situace bohužel nejdou plánovat. Prasklina na čelním autoskle, pojistná událost, nebo poškození skla při krádeži –...

I na fotovoltaiku můžete získat dotaci

V posledních letech roste zájem o solární panely čili o takzvanou fotovoltaickou elektrárnu, kterou si umísíte na...

Workoholismem trpí řada Čechů. Ničí si tím však své zdraví

Neustálé vysedávání za počítačem, každý den strávený v práci, prakticky žádná pracovní doba a takřka žádný osobní...

Každý podnikatel ví, na čem stojí úspěšný business – samozřejmě na fungující reklamě. Proto byste tu vaši měli svěřit do rukou odborníkům na výrobu reklamy, kteří ví, jak vám pomoci k vyšším výdělkům, a jak se dostat do povědomí široké veřejnosti, která je plná potencionálních klientů. Tak se o ně „poperte“ s konkurencí, která číhá na každém rohu – vzhůru do boje!

Jaké jsou základní typy reklamy?

1.Informační reklama

Tento typ výroby reklamy – jak už je jasné z názvu – informuje potencionálního zákazníka, co nabízíte – jaké služby či zboží si u vás mohou koupit – a tím jednoduše vyvolává u spotřebitelů zájem. Jsou to například reklamní bannery, které na vás vyskakují na různých internetových stránkách a informují nenásilnou formou.

2.Přesvědčovací reklama

Jedná se o typ reklamy, která je určena již pro klienty, kteří o vaší službě vědí – má za cíl prohloubit a rozšířit poptávku. Je nejčastěji využívána ve fázi růstu zájmu o produkt. Jedná se například o PPC reklamu.

3.Připomínací reklama

Nenechte své klienty, aby na vás postupem času zapomněli. Jedná se o takzvaný remarketing, což je prakticky oslovení takového druhu internetových uživatelů, kteří nedokončili nějakou akci. Například vložili zboží do košíku, ale objednávku již nedokončili.

Nejoblíbenější forma reklamy? Reklamní předměty!

V reklamních předmětech se skrývá velká síla – to ví všichni podnikatelé, proto se to všude prakticky „hemží“ reklamními propiskami, bloky či otvíráky. Buďte ale kreativnější a vy si nechte vyrobit sofistikovanější předměty, jako jsou například kosmetické taštičky, zrcátka či hřebínky pro ženskou část klientely. Pro „pány tvorstva“ doporučujeme pořídit autopotřeby, klíčenky či sportovní potřeby.

Na reklamě byste rozhodně neměli šetřit – dobrá reklama se vám i několikanásobně vrátí ve formě vyšších zisků – a o to přeci jde!

- Advertisement -
- Advertisement -

Redakce doporučuje

Oprava autoskla – kdy se opravuje, a kdy už je nutná výměna?

Nepříjemné situace bohužel nejdou plánovat. Prasklina na čelním autoskle, pojistná událost, nebo poškození skla při krádeži –...
- Advertisement -

I na fotovoltaiku můžete získat dotaci

V posledních letech roste zájem o solární panely čili o takzvanou fotovoltaickou elektrárnu, kterou si umísíte na střechu svého rodinného domu. Určitě...

Workoholismem trpí řada Čechů. Ničí si tím však své zdraví

Neustálé vysedávání za počítačem, každý den strávený v práci, prakticky žádná pracovní doba a takřka žádný osobní život. I tak lze specifikovat...

Jak si vybrat ideální maso na steak?

Kdo by nemiloval steak! Dopřát si jednou za čas dokonale připravený steak v luxusní restauraci v Ostravě, to je gurmánský zážitek, který...

Typy fóliovníkov. Pestujte zeleninu skúsene

Patríte k záhradkárom? Potom iste viete, že sezóna zahradničení už začala. Záhrada sa začína prebúdzať zo svojho spánku, záhony sa začínajú pripravovať...

More Articles Like This

- Komerční sdělení -