Pátek, 25 září, 2020
  • Ženy

Vybíráme pro vás

V Tišnově vzniká nový výrobní závod společnosti EVVA

Společnost EVVA, výrobce mechanických a elektronických přístupových systémů, spustila výstavbu nového výrobního závodu v Tišnově okres Brno –...

Tipy, které vám pomohou se v létě opravdu ochladit

Letní měsíce jsou specifické v tom, že všichni trávíme většinu času hledáním způsobu, jak se udržet v pohodlí a...

Jak na nízkoenergetické bydlení

Hlavně postavit dům, který by ztrácel co nejméně energie. To je vždy úkol společnosti ORCAN GROUP s.r.o.,...

Monitoring cen konkurence a následné dynamické přeceňování vlastního zboží je logický postup, jakého by se neměl bát žádný začínající ani zkušený obchodník přes internet. Stejně jako kamenné prodejny, řetězce i obchodní domy mají své postupy jak zjistit cenu za totožné prodávané zboží u konkurence, existují podobné taktické kroky vedoucí k dynamickému snížení cen vlastního prodávaného zboží. Nepodceňujte sledování cen konkurence, neboť je prokázáno, že i jednoprocentní snížení ceny vede k více než 11procentnímu výslednému zisku.

Neumíte postupovat ve strategickém přeceňování? Pomůžeme vám se správnými kroky

Není třeba žádného velkého učení se novým postupům. Jen si musíte uvědomit některá důležitá fakta, která vedou k maximální ziskovosti. Záleží také na směru, kterým se obchod vydává, jaké zboží prodává, na které zákazníky cílí a tak dále. Protože je každý obchod jiný, cenové strategie se flexibilně upravují pro potřeby konkrétního e-shopu. Webové stránky Karsa.cz pomáhají začátečníkům i zkušeným obchodníkům nalézt tu správnou strategii, díky níž budou zákazníci nejspokojenější, budou se rádi do e-shopu vracet, a ještě přitáhnou další zájemce o dané zboží.K dispozici jsou díky specializovanému webu strategie jako automatický prodej, nalezení maximální ziskovosti, nacenění produktu bez znalosti u konkurence, fixní ceny pro marketingové akce, sledování cen konkurence a strategie naceňování vůbec. Pro každý e-shop vznikají originální a unikátní kombinace, díky nimž se obchodníkům podaří předběhnout dobu. Nepodceňte sílu konkurence a naučte se něčemu novému v marketingovém poli obchodování na internetu. Jako všechny lidské činnosti se rozvíjí i marketing. Znalosti staré pět let už patří do doby dinosaurů, naučte se něčemu novému!  

- Advertisement -
- Advertisement -

Redakce doporučuje

V Tišnově vzniká nový výrobní závod společnosti EVVA

Společnost EVVA, výrobce mechanických a elektronických přístupových systémů, spustila výstavbu nového výrobního závodu v Tišnově okres Brno –...
- Komerční sdělení -

Tipy, které vám pomohou se v létě opravdu ochladit

Letní měsíce jsou specifické v tom, že všichni trávíme většinu času hledáním způsobu, jak se udržet v pohodlí a pokud možno se vyhnout nesnesitelnému...

Jak na nízkoenergetické bydlení

Hlavně postavit dům, který by ztrácel co nejméně energie. To je vždy úkol společnosti ORCAN GROUP s.r.o., která se zabývá stavbou nízkoenergetických...

Zlatá americká nebankovní cesta

Americká hypotéka je často vyhledávaný výraz. Zejména kvůli svým přednostem. Jednou ze základních předností je fakt, že peníze u tohoto úvěru můžete...

Proč by se bál podnikatel registrů?

Pod názvem hypotéka bez registru http://www.fahd.cz/hypoteka-bez-registru/ , stejně tak jako je tomu například v případě americké hypotéky bez dokládání příjmů,...

More Articles Like This

- Komerční sdělení -