4.1 C
Alba Iulia
Úterý, Únor 18, 2020
  • Zprávy

Vybíráme pro vás

Botulotoxin na mimické vrásky

Čas se zastavit nedá, i když by toho člověk mnohdy chtěl dosáhnout. A u stáří pleti to platí...

Peněženky jsou nadčasovým módním doplňkem

Přestože v našem uspěchaném digitálním světě můžeme klidně zaplatit v obchodě i mobilním telefonem a kreditku strčit do kapsy u kalhot,...

Fotopasti na zvěř odhalí nevítanou čtyřnohou návštěvu

Žijete poblíž lesní cesty nebo mají vaši sousedé několik psů, kteří vám pravděpodobně v noci rádi navštěvují dvorek...

PR článek je zajímavým útvarem, který je někde na pomezí reklamy a novinového článku, tiskové zprávy.

Jak správně napsat PR článek

Nejdůležitější funkcí u PR článku je působení na čtenáře, který by měl poté udělat nějakou akci, jako je nákup, návštěva webu, apod.

Optimální PR článek má délku v rozsahu 1-3 normostrany textu. Není však výslovně uvedeno, že by nemohl být delší či kratší.

PR článek
PR článek

Než se  pustíte do psaní PR článku, je dobré si zjistit za jakým účelem bude článek sepsán, o čem má pojednávat, např. O nové firmě. Důležité je také vědět jaká cílová skupina bude tento článek číst, kde se bude tento konkrétní článek publikovat.

Je důležité PR článek sepsat tak, aby upoutal čtenářovu pozornost a nutil ho článek si přečíst celý. Nadpis a úvodní perex jsou zpravidla to nejdůležitější. Pokud čtenáře článek hned na začátku nezaujme, zpravidla odejde na jiný web. Je potřeba ve čtenáři vzbudit celkový zájem a vzbudit touhu čtenáře po nabízeném produktu či službě. Posledním krokem je pak výzva k akci. Čtenáři musíme říci co má udělat- zavolat, koupit produkt nebo službu, navštívit web…

Jak poznám kvalitní PR článek

PR článek je velmi cenný nástroj, jehož prostřednictvím prodáváme. Kvalitní PR článek nám dává pocit, že si chceme sáhnout na rozestavěnou přehradu či navštívit nabízený kemp, ochutnat představované víno. Kvalitní článek má poutavý nadpis, je psaný jednoduchým, čtivým a výstižným způsobem. Nesmí chybět ani fotografie ve vysoké kvalitě. Článek by měl mít dostatečnou informační hodnotu pro čtenáře. Pokud do něj vkládáte odkaz, měl by být trvalý.

PR článek
PR článek

Proč je PR článek důležitý pro klienty?

Čtenáři PR článku, jež posléze provedou akci jako je nákup nebo návštěva webu, se mohou posléze stát vašimi stálými zákazníky. Správně sepsaný PR článek zvýší nejen vaše pozice ve vyhledávačích, ale také vám přivede nové klienty, kteří mohou vaše služby a zboží vyhledávat opakovaně.
V případě Vašeho zájmu nás neváhejte kontaktovat na emailu info@press-media.cz nebo telefonu 774 509 555. Rádi poradíme s tvorbou, publikací PR článků i SEO optimalizací webu.

Seznam Webů kde můžeme publikovat Váš článek, tiskovou zprávu.

Press Media – portfolio medii


Press News

- Advertisement -
- Advertisement -

Redakce doporučuje

Botulotoxin na mimické vrásky

Čas se zastavit nedá, i když by toho člověk mnohdy chtěl dosáhnout. A u stáří pleti to platí...
- Advertisement -

Peněženky jsou nadčasovým módním doplňkem

Přestože v našem uspěchaném digitálním světě můžeme klidně zaplatit v obchodě i mobilním telefonem a kreditku strčit do kapsy u kalhot, stále existuje mnoho důvodů, proč...

Fotopasti na zvěř odhalí nevítanou čtyřnohou návštěvu

Žijete poblíž lesní cesty nebo mají vaši sousedé několik psů, kteří vám pravděpodobně v noci rádi navštěvují dvorek nebo zahradu a dělají pořádnou...

Z 218 na 181 miliard korun. Objem nových hypoték loni klesl téměř o pětinu

Největší propad za posledních deset let loni zaznamenal česky hypoteční trh. Přestože průměrná hodnota hypoték od začátku roku vyskočila zhruba o 300 000 korun,...

David Rusňák i nadále zůstává v čele investiční skupiny DRFG

Investiční skupina DRFG byla založena v roce 2001 Davidem Rusňákem. Ten i po letošní změně akcionářské struktury zůstává i nadále akcionářem a...

More Articles Like This

- Komerční sdělení -