4.6 C
Alba Iulia
Pátek, 3 dubna, 2020
  • Zprávy

Vybíráme pro vás

I na fotovoltaiku můžete získat dotaci

V posledních letech roste zájem o solární panely čili o takzvanou fotovoltaickou elektrárnu, kterou si umísíte na...

Workoholismem trpí řada Čechů. Ničí si tím však své zdraví

Neustálé vysedávání za počítačem, každý den strávený v práci, prakticky žádná pracovní doba a takřka žádný osobní...

Jak si vybrat ideální maso na steak?

Kdo by nemiloval steak! Dopřát si jednou za čas dokonale připravený steak v luxusní restauraci v Ostravě,...

PR článek je zajímavým útvarem, který je někde na pomezí reklamy a novinového článku, tiskové zprávy.

Jak správně napsat PR článek

Nejdůležitější funkcí u PR článku je působení na čtenáře, který by měl poté udělat nějakou akci, jako je nákup, návštěva webu, apod.

Optimální PR článek má délku v rozsahu 1-3 normostrany textu. Není však výslovně uvedeno, že by nemohl být delší či kratší.

PR článek
PR článek

Než se  pustíte do psaní PR článku, je dobré si zjistit za jakým účelem bude článek sepsán, o čem má pojednávat, např. O nové firmě. Důležité je také vědět jaká cílová skupina bude tento článek číst, kde se bude tento konkrétní článek publikovat.

Je důležité PR článek sepsat tak, aby upoutal čtenářovu pozornost a nutil ho článek si přečíst celý. Nadpis a úvodní perex jsou zpravidla to nejdůležitější. Pokud čtenáře článek hned na začátku nezaujme, zpravidla odejde na jiný web. Je potřeba ve čtenáři vzbudit celkový zájem a vzbudit touhu čtenáře po nabízeném produktu či službě. Posledním krokem je pak výzva k akci. Čtenáři musíme říci co má udělat- zavolat, koupit produkt nebo službu, navštívit web…

Jak poznám kvalitní PR článek

PR článek je velmi cenný nástroj, jehož prostřednictvím prodáváme. Kvalitní PR článek nám dává pocit, že si chceme sáhnout na rozestavěnou přehradu či navštívit nabízený kemp, ochutnat představované víno. Kvalitní článek má poutavý nadpis, je psaný jednoduchým, čtivým a výstižným způsobem. Nesmí chybět ani fotografie ve vysoké kvalitě. Článek by měl mít dostatečnou informační hodnotu pro čtenáře. Pokud do něj vkládáte odkaz, měl by být trvalý.

PR článek
PR článek

Proč je PR článek důležitý pro klienty?

Čtenáři PR článku, jež posléze provedou akci jako je nákup nebo návštěva webu, se mohou posléze stát vašimi stálými zákazníky. Správně sepsaný PR článek zvýší nejen vaše pozice ve vyhledávačích, ale také vám přivede nové klienty, kteří mohou vaše služby a zboží vyhledávat opakovaně.
V případě Vašeho zájmu nás neváhejte kontaktovat na emailu info@press-media.cz nebo telefonu 774 509 555. Rádi poradíme s tvorbou, publikací PR článků i SEO optimalizací webu.

Seznam Webů kde můžeme publikovat Váš článek, tiskovou zprávu.

Press Media – portfolio medii


Press News

- Advertisement -
- Advertisement -

Redakce doporučuje

I na fotovoltaiku můžete získat dotaci

V posledních letech roste zájem o solární panely čili o takzvanou fotovoltaickou elektrárnu, kterou si umísíte na...
- Advertisement -

Workoholismem trpí řada Čechů. Ničí si tím však své zdraví

Neustálé vysedávání za počítačem, každý den strávený v práci, prakticky žádná pracovní doba a takřka žádný osobní život. I tak lze specifikovat...

Jak si vybrat ideální maso na steak?

Kdo by nemiloval steak! Dopřát si jednou za čas dokonale připravený steak v luxusní restauraci v Ostravě, to je gurmánský zážitek, který...

Typy fóliovníkov. Pestujte zeleninu skúsene

Patríte k záhradkárom? Potom iste viete, že sezóna zahradničení už začala. Záhrada sa začína prebúdzať zo svojho spánku, záhony sa začínajú pripravovať...

Česko je na tom bídně. Nejrychlejší internet má Jižní Korea

V dnešní době je připojení k internetu nezbytné. Poskytovatelé internetu proto modernizují a zlepšují kvalitu připojení. Na zahraniční velmoci to ale nestačí.

More Articles Like This

- Komerční sdělení -