13.4 C
Alba Iulia
Úterý, Září 17, 2019
  • Zprávy

Vybíráme pro vás

Tenis jako důvod mnoha půjček. Vyjít může na desetitisíce ročně

Mít doma světovou tenisovou jedničku - to je sen mnoha rodičů, kteří své dítě dávají na hodiny...

Azbest jako dříve hojně používaný materiál. Dnes však škodí lidskému zdraví

Z čeho jsou postavené rodinné domy nebo podobné budovy? Z jakých materiálů jsou tvořeny zdi jednotlivých místností?...

LANXESS prodává svůj podnik pro výrobu chemikálií obsahujících chrom

Společnost LANXESS specializující se na chemické látky prodává svůj podnik pro chemikálie obsahující chrom společnosti Brother Enterprises, která...

PR článek je zajímavým útvarem, který je někde na pomezí reklamy a novinového článku, tiskové zprávy.

Jak správně napsat PR článek

Nejdůležitější funkcí u PR článku je působení na čtenáře, který by měl poté udělat nějakou akci, jako je nákup, návštěva webu, apod.

Optimální PR článek má délku v rozsahu 1-3 normostrany textu. Není však výslovně uvedeno, že by nemohl být delší či kratší.

PR článek
PR článek

Než se  pustíte do psaní PR článku, je dobré si zjistit za jakým účelem bude článek sepsán, o čem má pojednávat, např. O nové firmě. Důležité je také vědět jaká cílová skupina bude tento článek číst, kde se bude tento konkrétní článek publikovat.

Je důležité PR článek sepsat tak, aby upoutal čtenářovu pozornost a nutil ho článek si přečíst celý. Nadpis a úvodní perex jsou zpravidla to nejdůležitější. Pokud čtenáře článek hned na začátku nezaujme, zpravidla odejde na jiný web. Je potřeba ve čtenáři vzbudit celkový zájem a vzbudit touhu čtenáře po nabízeném produktu či službě. Posledním krokem je pak výzva k akci. Čtenáři musíme říci co má udělat- zavolat, koupit produkt nebo službu, navštívit web…

Jak poznám kvalitní PR článek

PR článek je velmi cenný nástroj, jehož prostřednictvím prodáváme. Kvalitní PR článek nám dává pocit, že si chceme sáhnout na rozestavěnou přehradu či navštívit nabízený kemp, ochutnat představované víno. Kvalitní článek má poutavý nadpis, je psaný jednoduchým, čtivým a výstižným způsobem. Nesmí chybět ani fotografie ve vysoké kvalitě. Článek by měl mít dostatečnou informační hodnotu pro čtenáře. Pokud do něj vkládáte odkaz, měl by být trvalý.

PR článek
PR článek

Proč je PR článek důležitý pro klienty?

Čtenáři PR článku, jež posléze provedou akci jako je nákup nebo návštěva webu, se mohou posléze stát vašimi stálými zákazníky. Správně sepsaný PR článek zvýší nejen vaše pozice ve vyhledávačích, ale také vám přivede nové klienty, kteří mohou vaše služby a zboží vyhledávat opakovaně.
V případě Vašeho zájmu nás neváhejte kontaktovat na emailu info@press-media.cz nebo telefonu 774 509 555. Rádi poradíme s tvorbou, publikací PR článků i SEO optimalizací webu.

Seznam Webů kde můžeme publikovat Váš článek, tiskovou zprávu.

Press Media – portfolio medii


Press News

- Advertisement -
- Advertisement -

Redakce doporučuje

Tenis jako důvod mnoha půjček. Vyjít může na desetitisíce ročně

Mít doma světovou tenisovou jedničku - to je sen mnoha rodičů, kteří své dítě dávají na hodiny...
- Advertisement -

Azbest jako dříve hojně používaný materiál. Dnes však škodí lidskému zdraví

Z čeho jsou postavené rodinné domy nebo podobné budovy? Z jakých materiálů jsou tvořeny zdi jednotlivých místností? Málokdo ví či si uvědomuje,...

LANXESS prodává svůj podnik pro výrobu chemikálií obsahujících chrom

Společnost LANXESS specializující se na chemické látky prodává svůj podnik pro chemikálie obsahující chrom společnosti Brother Enterprises, která je předním čínským výrobcem chemikálií...

Pohodlná návštěva myčky se Superoperator CZ

Během léta mnozí z nás využívají auto nejen k cestám do práce, ale také na výlety a dovolené. To se projeví na...

5 tipů jak vybrat vysavač

Dříve nebo později přijde chvíle, kdy si potřebujeme koupit nový vysavač. Výkonného pomocníka do domácnosti, který se dokáže postarat o koberec, parkety,...

More Articles Like This

- Komerční sdělení -