4.6 C
Alba Iulia
Úterý, 7 dubna, 2020
  • Zprávy

Vybíráme pro vás

Oprava autoskla – kdy se opravuje, a kdy už je nutná výměna?

Nepříjemné situace bohužel nejdou plánovat. Prasklina na čelním autoskle, pojistná událost, nebo poškození skla při krádeži –...

I na fotovoltaiku můžete získat dotaci

V posledních letech roste zájem o solární panely čili o takzvanou fotovoltaickou elektrárnu, kterou si umísíte na...

Workoholismem trpí řada Čechů. Ničí si tím však své zdraví

Neustálé vysedávání za počítačem, každý den strávený v práci, prakticky žádná pracovní doba a takřka žádný osobní...

Mezi důležité marketingové a strategické nástroje patří i PR články. PR články přitom velmi často

rozhodují o tom, zda se zákazník pro vaši službu nebo výrobek rozhodne nebo dá přednost

konkurenci. PR článek nesmí zákazníka do ničeho nutit.

PR články
PR články

Kvalitní PR články

Kvalitní PR články mají jasný a čtivý text, čtenář se neukouše nudou nebo jej nezahodí po přečtení

nadpisu. Kvalitní články jsou rovněž napsány gramaticky a stylisticky správně. Když píšete článek

a neumíte správně česky, anglicky, polsky… je lepší si zaplatit korekturu textu nejlépe překladatelem

či rodilým mluvčím.

Do PR článků nezasunujte zbytečné řečičky, které nutí zákazníka k nákupu. Stačí do nich vložit

kvalitní zpětný odkaz, ke kterému se zákazník dříve či později vrátí.

Jak vypadají správné PR články

Rozsahem jsou dlouhé 1-3 NS (mohou být i kratší či delší a přesto mohou sklidit úspěch). V

případě, že publikujete na internetu, je lepší mit zde kratší PR článek než v novinách. Rozhodně

volte správný počet odkazů. Na 1 ns stačí 1 zpětný odkaz. Rozhodně články nekopírujte od

konkurence. Nepřinesou vám žádnou hodnotu a navíc je roboti vyhledávačů ignorují.

Proč investovat do PR článků

Zvažujete, zda vám PR články k něčemu budou? Fungují podobně jako tisková zpráva. Díky

správně sepsanému textu a vhodným podnětům mohou být pro čtenáře velmi užitečné. Navíc stačí

pár informací co má zákazník udělat. Díky tomu můžete získat velké množství nových zákazníků,

které pak jistě stojí zato si udržet.

Investice do PR článků (ceny se pohybují od 100 Kč do několika tisíc) se vám vyplatí, pokud se

budete řídit našimi radami. Článek který prodává může být klidně recenze produktu, užitečné rady a

tipy. Vybírejte si copywritery, kteří jsou v daném oboru odborníky a jejich články budou mít užitnou

hodnotu pro vás i čtenáře.

www.press-news.cz

- Advertisement -
- Advertisement -

Redakce doporučuje

Oprava autoskla – kdy se opravuje, a kdy už je nutná výměna?

Nepříjemné situace bohužel nejdou plánovat. Prasklina na čelním autoskle, pojistná událost, nebo poškození skla při krádeži –...
- Advertisement -

I na fotovoltaiku můžete získat dotaci

V posledních letech roste zájem o solární panely čili o takzvanou fotovoltaickou elektrárnu, kterou si umísíte na střechu svého rodinného domu. Určitě...

Workoholismem trpí řada Čechů. Ničí si tím však své zdraví

Neustálé vysedávání za počítačem, každý den strávený v práci, prakticky žádná pracovní doba a takřka žádný osobní život. I tak lze specifikovat...

Jak si vybrat ideální maso na steak?

Kdo by nemiloval steak! Dopřát si jednou za čas dokonale připravený steak v luxusní restauraci v Ostravě, to je gurmánský zážitek, který...

Typy fóliovníkov. Pestujte zeleninu skúsene

Patríte k záhradkárom? Potom iste viete, že sezóna zahradničení už začala. Záhrada sa začína prebúdzať zo svojho spánku, záhony sa začínajú pripravovať...

More Articles Like This

- Komerční sdělení -