Neděle, 20 září, 2020
  • Zprávy

Vybíráme pro vás

Tipy, které vám pomohou se v létě opravdu ochladit

Letní měsíce jsou specifické v tom, že všichni trávíme většinu času hledáním způsobu, jak se udržet v pohodlí a...

Jak na nízkoenergetické bydlení

Hlavně postavit dům, který by ztrácel co nejméně energie. To je vždy úkol společnosti ORCAN GROUP s.r.o.,...

Zlatá americká nebankovní cesta

Americká hypotéka je často vyhledávaný výraz. Zejména kvůli svým přednostem. Jednou ze základních předností je fakt, že...

Mezi důležité marketingové a strategické nástroje patří i PR články. PR články přitom velmi často

rozhodují o tom, zda se zákazník pro vaši službu nebo výrobek rozhodne nebo dá přednost

konkurenci. PR článek nesmí zákazníka do ničeho nutit.

PR články
PR články

Kvalitní PR články

Kvalitní PR články mají jasný a čtivý text, čtenář se neukouše nudou nebo jej nezahodí po přečtení

nadpisu. Kvalitní články jsou rovněž napsány gramaticky a stylisticky správně. Když píšete článek

a neumíte správně česky, anglicky, polsky… je lepší si zaplatit korekturu textu nejlépe překladatelem

či rodilým mluvčím.

Do PR článků nezasunujte zbytečné řečičky, které nutí zákazníka k nákupu. Stačí do nich vložit

kvalitní zpětný odkaz, ke kterému se zákazník dříve či později vrátí.

Jak vypadají správné PR články

Rozsahem jsou dlouhé 1-3 NS (mohou být i kratší či delší a přesto mohou sklidit úspěch). V

případě, že publikujete na internetu, je lepší mit zde kratší PR článek než v novinách. Rozhodně

volte správný počet odkazů. Na 1 ns stačí 1 zpětný odkaz. Rozhodně články nekopírujte od

konkurence. Nepřinesou vám žádnou hodnotu a navíc je roboti vyhledávačů ignorují.

Proč investovat do PR článků

Zvažujete, zda vám PR články k něčemu budou? Fungují podobně jako tisková zpráva. Díky

správně sepsanému textu a vhodným podnětům mohou být pro čtenáře velmi užitečné. Navíc stačí

pár informací co má zákazník udělat. Díky tomu můžete získat velké množství nových zákazníků,

které pak jistě stojí zato si udržet.

Investice do PR článků (ceny se pohybují od 100 Kč do několika tisíc) se vám vyplatí, pokud se

budete řídit našimi radami. Článek který prodává může být klidně recenze produktu, užitečné rady a

tipy. Vybírejte si copywritery, kteří jsou v daném oboru odborníky a jejich články budou mít užitnou

hodnotu pro vás i čtenáře.

www.press-news.cz

- Advertisement -
- Advertisement -

Redakce doporučuje

Tipy, které vám pomohou se v létě opravdu ochladit

Letní měsíce jsou specifické v tom, že všichni trávíme většinu času hledáním způsobu, jak se udržet v pohodlí a...
- Komerční sdělení -

Jak na nízkoenergetické bydlení

Hlavně postavit dům, který by ztrácel co nejméně energie. To je vždy úkol společnosti ORCAN GROUP s.r.o., která se zabývá stavbou nízkoenergetických...

Zlatá americká nebankovní cesta

Americká hypotéka je často vyhledávaný výraz. Zejména kvůli svým přednostem. Jednou ze základních předností je fakt, že peníze u tohoto úvěru můžete...

Proč by se bál podnikatel registrů?

Pod názvem hypotéka bez registru http://www.fahd.cz/hypoteka-bez-registru/ , stejně tak jako je tomu například v případě americké hypotéky bez dokládání příjmů,...

Kočka si vytrhává srst? Může se jednat o plísňovou infekci

Sametový kožíšek – to je jeden z typických rysů mnoha koček, ať už se jedná o jakoukoliv rasu. Ovšem stačí, když kočka zachytí...

More Articles Like This

- Komerční sdělení -