Monitoring cen konkurence a následné dynamické přeceňování vlastního zboží je logický postup, jakého by se neměl bát žádný začínající ani zkušený obchodník přes internet. Stejně jako kamenné prodejny, řetězce i obchodní domy mají své postupy jak zjistit cenu za totožné prodávané zboží u konkurence, existují podobné taktické kroky vedoucí k dynamickému snížení cen vlastního prodávaného zboží. Nepodceňujte sledování cen konkurence, neboť je prokázáno, že i jednoprocentní snížení ceny vede k více než 11procentnímu výslednému zisku.

Neumíte postupovat ve strategickém přeceňování? Pomůžeme vám se správnými kroky
Není třeba žádného velkého učení se novým postupům. Jen si musíte uvědomit některá důležitá fakta, která vedou k maximální ziskovosti. Záleží také na směru, kterým se obchod vydává, jaké zboží prodává, na které zákazníky cílí a tak dále. Protože je každý obchod jiný, cenové strategie se flexibilně upravují pro potřeby konkrétního e-shopu. Webové stránky Karsa.cz pomáhají začátečníkům i zkušeným obchodníkům nalézt tu správnou strategii, díky níž budou zákazníci nejspokojenější, budou se rádi do e-shopu vracet, a ještě přitáhnou další zájemce o dané zboží.K dispozici jsou díky specializovanému webu strategie jako automatický prodej, nalezení maximální ziskovosti, nacenění produktu bez znalosti u konkurence, fixní ceny pro marketingové akce, sledování cen konkurence a strategie naceňování vůbec. Pro každý e-shop vznikají originální a unikátní kombinace, díky nimž se obchodníkům podaří předběhnout dobu. Nepodceňte sílu konkurence a naučte se něčemu novému v marketingovém poli obchodování na internetu. Jako všechny lidské činnosti se rozvíjí i marketing. Znalosti staré pět let už patří do doby dinosaurů, naučte se něčemu novému!




